Skärpning carro.

Hej mina vänner och sorry för ett riktigt sugig uppdatering, men till mitt försvar vill jag säga att jag har hunnit:

-Jobbat i mängder.
-Flyttat.
-Umgåtts med kompisar.
-Varit på kräftskiva.
-Shoppat tills ja har droppat.
-Festat med ett rockband.
-Blivit av med min mobil.
-Ätit massor med mat.
-Lekt oseriös och seriös.
-Försovit mig.
-Varit en hurtbulle och promenixat och joggiloggat.
-Startade en ny topsecret blog som jag har gjort cirkus 1 och ett halvt inlägg.
-Tagit avsked av människor som ska pröva sina vingar på annan ort.
-Varit ute on the krogen. osv.

Allt bra? Här är det hyfsat. Känns lite jobbigt med flytt men det är defenitivt till det bättre! Just nu i denna sekund sitter man i sina panties och en gammal HM tröja och plinkar på databordet. Ska snart gå och käka lunch och städa och möblera i mitt nya rum. Det är i bra skick, men när jag är färdig kommer det vara ursött! Yeay!
Här är lite skön lunch lyssning dagen till ära! Lite remix av umbrella. Med chris brown , jay-z och off course rihanna. ;) Ciaociao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0