Håll kvar peppen.

Trötthet på måndagar är ett faktum. Jag känner i stort sett alltid så, MEN idag är inte fallet så. Jag vaknade fullt utvilad klockan sju. Frågar mig inte varför? Jag fattar inte själv. Jag gjorde en värsting frulle och åt tills jag höll på att spricka. Lyssnade på massor med sköna låtar. Gjorde mig irodning i lugn och ro. Skrev upp en lista på det som kommer hända i veckan. Och såg här såg denna lapp ut:

Måndag: Jobba 13-15.00 16-18.00 Möte med Gunilla. Vid 15.00. Sen ta tåget till el stockholmo för att träff en viss mr. Yeyy! :)
Tisdag: Träffa X.Z. Jobba.
Onsdag: Jobba 10-15.15 O:et 15.30-21.00. Bj med ett par brudar. Woho.
Torsdag: Minigolf med Fröken Östh.
Fredag: Jobba jobba jobba.
Lördag: JObba 10-14.00 och sen träffa alla ledare från aspnäsgruppen och käka middag i järfalla. (järfälla undrar jag verkligen om det va?! menmnn det visar sig;).
Söndag: ???

Jag är taggad inför denna vecka och jag ska försöka hålla kvar peppen! No matter what! Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0