Valborg 2009

Dagen började med en Emelie, Sarah, Mikaela och Carro sen ett par andra brudar. Jag var klumpig och spillde på min tröja så jag var tvungen att handla en ny tröja som jag senare spillde på... Staablt eller vad?

Dagen var händelserik på olika punkter. Vissa saker hissades medans anda dissades! När man kunde stadsparken drog jag och Sarah hem för att ta det lugnt. Vila upp sig inför kvällen... Jag drog in vid åttatiden då jag träffade sarah som hade åkt in tidigare. Vi käkade middag och sen började vi föra på vårat egna lilla vis. ;) Sen när vi var klara med det tänkte vi dra ut till people eftersom det är ett nice place att vara på och speciellt när det är valborg kan man ju tänka sig! Men vi blev uppehållna av ett par grabbs som drog med oss på en fest i centrala Uppsala. Det var nice. När vi var klara där hade man inte alla flingor i flingpaketet. Vi tog sista tåget hem och slocknade att my place.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0