Cheek to cheek

Svennebanan. Haha. Jag kan inte släppa låten, jag kan verkligen inte! Och jag vill! Men så fort jag vaknar börjar man nynna: "Svennebanansvennebanansvennebanansvennebannan".Haha sämst! x)

Men om lämnar svennebanan så har dagen har varit helt stört lugn och skön. Jag och mamma fikade,  jag gick och kollade om någon hade satt inte några miljoner på mitt konto. Men så var det tyvärr inte. ;) Om en stund ska man väl börja att hitta allt som behövs inför kvällen. Och det börjar inte bra för vart är mina nycklar och tågkort?! Men om jag inte hittar dom så drar jag ändå. Är så gryymt taggad. En sak är säker iaf, mitt namn è hurfanskavitaosshemikvällö[email protected]!



Byebye!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0