Jag tänkte rätt och det blev rätt?

Om jag ska beskriva läget från igår så var det nog på den nivån att man tänkte rätt och det blev rätt... Men eller hur! Det slutade med att man vaknade upp och det var inte hemma. Men gårdagen var ändå schysst. Jag hade riktigt kul och det var ju bra det!  Men just nu känner jag mig ruskigt seg. Läxhögen väntar och allt känns bara segt.

Dagens höjdpunkt: Pringles chips och cola.
Dagens boktitel (dvs boktiteln på min sinnesstämning): "Ät skit och dö"

Godnatt nu ska jag gå och skratta åt min mammas sjukt torra skämt: Vad heter Elvis brorsa? Svar: Tolvis.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilket torrt skämt men det var kul ändå (a)

2009-05-04 @ 10:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0