Zip it.

Om 31 minuter börjar jag jobba. Det gör jag en stund och sen så ska jag städa mitt stormvarning till rum! Tänk om...Alla saker i ditt rum hade någon sorts magnet på sig och en som satt där den saken skulle vara. Sen tar du fjärrkontrollen och trycker på "städa" och då dras alla saker till sin plats. Sen walllllla! Klart! Där kan vi snacka om att spara tid. Haha!

Helgen har varit helt UNDERBAR på alla sätt och vis. Jag kan ju inte precis påstå att det är sovrekord. Typ lagt sig sju på morgonen hela helgen.  Det var asmycket folk i lördags vilket var riktigt party. Kvällen började med resturangbesök för mig, Emelie, Veronica (the birthdaygirl) och Amanda. Men sen "jag-är-bundis-med-alla-tjejer-vakten" dom ska väl ändå ge ett seriöst intryck, eller?

Veckan då?! Måndag) Plugga, jobba och sen i have no idea. Fixa med the studentmottagning. Tisdag) Är ett stoooort frågetecken. Onsdag) Jobba, utgång BJ med Öst och Astrid. Torsdag) Möte on skolan, sthlm med Sara Danielsson.  Fredag) Jobba jobba jooobbbbba. Lördag: Jobba och åka till morfar.  Söndag: Jobbar. Ohhh nu måsta jag kila börjar om 15 minuter snarare än 31!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0