Telefonnörd?

Är du beroende av din telefon? Det är jag villig att hålla med om.
Var ligger din telefon när du sover? På en armlängds avstånd.
Hur ofta ligger din telefon hemma utan batteri? Nästan aldrig.
Hur känns det när du inte har din telefon på dig? Naket värre.
Får du någon gång höra att du är en telefonälskare? Inte exakt dom orden skulle jag använda.
Vad är din totala samtalstid på mobilen, sen? 31 timmar, 31 minuter och 24 sekunder. Sen? Typ en månad.
Hur många telefoner har du haft det senaste året? 2.
Blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig?
Ehe ja ibland.
Vad står det i det 4:e smset i din inkorg? Ehh..."Vad skönt o höra vi får hitta på nått snart :) nej det hoppas jag verkligen inte :P <33"
Vad står det i det senaste skickade smset?
´"Gud vad pinsamt sarah nu har jag typ hela alla våra utekvällar som passerar i revy i mitt huvud. Kul."
Vem är överst på listan över missade samtal? Privat nummer.
Vem är 6:a på listan över mottagna samtal? F.D
Vem är 2:a på listan över uppringda nummer? Miss öst.
Vad har du som bakgrundsbild? Jag som rör febrilt i en drink och posar som alddrig förr. Schmexxy på den!
Hur mycket batteri har du? Vart är laddaren?!
Vem är 8 på din kontaktlista? Andersson, Emelie
Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? Vissa nummer går ju hetare än andra.  
Vad heter din mobil som bluetoothnamn? Carrrrrro
Vilken är den bästa låten på din mobil? Längst fram/bak i taxin.
Vilken är den sämsta låten på din mobilen?"Tingeling tingeling come on baby shake that thing from the globen till beijing let me see that boobty swing. "- The tingeling sång.
Vad är det på den första bilden när du går in på bilder? Jag och Mahak
Hur mycket är klockan när du gör detta? Fööör mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0