If you dont mean it...

Nu har jag landat efter en dag av möten, jobb, telefonnörd inlägg och promeniix med Sarah. Promenaden var riktigt kul. Jag har seriöst ont i mitt huvud pga jag har slagit handen för pannan alldeles för många gånger och brutit ut i orden:" Åhhh vad pinsamt!". Men man fick lite frisk luft , lite steg och ett par skratt! Det är väl aldrig helt fel?

Men ni vet hur det är att kämpa för något?! Det kan vara vad som helst; skola, jobb, relationer etc. Och ni vet när man kommer till en punkt då man är beredd att kasta in handduken?! Jag är så stenhårt där nu. Jag känner att jag har inte bara kastat in en handduk utan snart hela j**la handduksskåpet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0