Faan vad kul.

Hello! Nu är min vecka spikad och klar! Jg älskar att ha saker att göra som är roliga. Speciellt när det är med människor jag tycker om! :)

Gårdagen tilbringade jag med Ems. Det var jättetrevligt och skitroligt, Vi började med att käka lunch i kungsahallen. Sen började vi att leta kläder till skivorna och utgångarna! Idag tisdag är det skiva med tema film på götebrgsnation. Så igår gick vi och letade efter maskeradkläder. Finns det någt bättre ställe att leta på än Buttericks?! Vi gick ner i ders klädkammare. Det fanns allt möjligt. Musketörer, gudinnor, kycklingar osv. Men i film kategorin fanns det tingeling. Jag hade ingen aning om att tingeling hade så porriga kläder?! Så jag hade att välja på mellan porrtingeling eller jasmine från aladdin. Jag ville inte vara någon av dom så jag gick och köpte en jättesnygg kjol på HM trend för 298:-. Den ska jag ha ikväll.

Då var tisdagens kläder klara, då började vi att filura på fredagens kläder. Det är tema S. Come on!! Det finns ju hur mycket som helst på S. Så vi (jag, Sara och Emelie) valde temat silver. Jag och Emelie sprang runt i hela stockholm efter ett par silverleggings. När vi väl fann silverleggings kostade de 500:-/st. Det känns lite för dyrt eftersom dom kommer att användas en gång. Vi slog våra kloka hjärnor ihop och köpte detta:



1) Alla får en varsin silverhatt. Jag och sarah är osäkra om vi kommer att bära den. Men ems var feting taggad på det. 20:-/st.
2) En tunika som är svart på ena och randig på den andra. Med knyt och lite tunnare tyg. Skit fin på. 249:-
3) Sarah och jag tänker ha detta hårband gjort av pärlor. 79:-/st.
4) Strumpbyxor. Sarah kommer att fästa typ 250 stjärnor på sitt högra strumpbyxben, eftersom hon är högerhänt. Jag kommer att fästa 250 på mitt vänstra ben eftersom jag är vänsterhänt. strumpisar 79:- och stjänor 39:-

När jag kom hem totalsomnade jag och vaknade upp 3 timmar senare med whiskeyröst AB. Men men. Jag gjorde en jättegod club sandwich iaf. Synd att det var säsongsavslutning med Ballar av stål bara!


Sen idag är det skiva som sagt och jobb. På onsdag är det jobb och inget mer. På Torsdag är det pysselstund för Sarah och mig. Ha. Sen ska jag jobba på kvällen. På fredag är det studentskiva i sthlm på gustav franz tror jag att det hette... Hoppas jag och Sarah kommer hem på ett okej sätt. Inget sovandes någon annanstans äm i våra rum eller vänta på första tåget hem eller ringa några föräldrar. Det här ska gå bra! x) På lördag är det jobba jobba jooooobbbaa! Sen utgång med Emelie, Amanda, Veronica och jag! Sarah ska du med? Känns som att jag behöver support on the dancefloor och på andra ställen! ;)

Det kommer att vara en skitskoj vecka. I know it! Hoppas din vecka blir kul!




 


 


Kommentarer
Postat av: sabina (fotodagbok)

tack :)

hoppas ni får kul på alla skivorna ;)

2009-05-19 @ 14:08:08
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/
Postat av: Zarah

Hejsan! Kolla gärna in min blogg, är hårmodell :)

2009-05-19 @ 18:35:01
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: O

Vilken kul vecka carro. Du kan packa ner mig i handväskan? :D

2009-05-20 @ 17:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0