Fredag 090515

      
Gud var jag längtar tillbaks till våran helg som vi hade i Oh-Reyj! Så sjukt kul!

Jag väcktes av min mamma. Gick upp och pluggade och sen nu har jag precis ätit lunch. Ska dra på ett möte med jobbet klockan 15.00. Sen kvällen ska jag tillbringa med x. Film för hela slanten. Det kommer att bli b.la dessa:
√Raise your voice
√Honey
√Pretty woman.
Mitt  sällskap vet inte om detta, än... Haha. Han lär nog inte vilja se så många chickflicks på en och samma gång?! ;)

Dagens yeayyy:
Vara med x och sen mysmiddag med familjen.
Dagens oh no: Mitt rum. Det ser ut som att en tornado har dragit igenom inatt.
Dagens första inkomnna mess: Kul att jag vaknade tion i åtta och jag måste åka hemifrån fem över åtta. Kan ju säga att jag både är k och t med dubbla pandaögon idag!
Dagens första skickade mess: okej mitt svar kommer tio veckor senare ;) men alltså jag vet inte hur jag ska förklara vi kan ta det en annan dag! Pöss
Dagens köpta: En kaffe latte 2 die 4.

Ha en toppendag! Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0