Ready. Steady. Go.

Nu är man på topp! Efter en dag av jobb och nästan ingen sömn. Jag och Sarah kom hem klockan sju imorse. Klockan sju! Det var typ som i tisdags, men idag var man mer sliten, Det vi fick uppleva av skivan var kul och allt annat var också kul! Det var som sagt en lyckad kväll och det känns som att man inte har tabbat sig så nu är vi igång och planerar nästa utgång i Sthlm. Nee men det ska definitivt göras om! Fast jag ska bara skaffa ett koppel till mitt legg först. När vi var i Norrviken kommer jag (brightooo carro) på att mitt legg ligger kvar i andra väskan....som är hemma! Suck.

Iaf nu lämnar jag gårdagen åt historieböckerna och idag är det dags för KC som gäller. Nu ska jag packa upp min nya hylla och hoppa in duschen för snart är det off to Maersta.

Puss! Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0