Memories.

Gårdagen var riktigt nice.Eller att träffa Fredrik i stan var riktigt nice. Att sitta och vänta på en buss i 2 timmar var mindre nice. Jag känner att jag och bussar inte riktigt är helt synkade med varandra! Anledningen till detta uttalande beror på att 1) Sleeping on the bus, helllooo bussgarage. 2) Missa bussar sena nätter 3) Bussar går inte när jag vill att dom ska gå osv. osv.

När jag kom fram till morfar och morbror var de i fullgång att lägga sig, nästan. Så jag och morbror Johan kollade på en av mina favoritfilmer "illusionisten" . Sen var det upp och hoppa tidigt tidigt för att min mami och alla andra brudar som åkte till Tallinn skulle hämtas.
Och nu efter tunnelbanor hit och dit och sj tåg som skumpar är jag hemma och ska gå och fika with Malin och mami och mina bröder. Sen ska mami få hennes present. Det är ju morsdag! Köss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0