Marknad och celebs i knivsta.

Dagen började med att jag sov typ en timme. Inte okej någonstanns med tanke på att jag, Sarah och Emelie ska ut ikväll! Jag drog och solade för att slå ihjäl lite dötid, drog till jobbet. Plockade upp reavaror och lite annat smått inför knivsta marknad 2009. Jobbade med Mary som alltid är helt stört roligt! Hon bryter med persisk accent. Efter som att hon är från persien.Sen har hon bott i London i ett ex antal år och pratar nu svengelska med persiskbrytning. Hon är typer åtrets skööönaste person! ;D

Precis innan stägning kom Beatrice Ask från moderaterna in och kollade på flitiga fingrars röriga väggar! Haha. Nu rycker min mamma i mig och vill göra ett s.k gästinlägg! x) Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

För det heter ju verkligen persien.... absolut inte iran

2009-05-17 @ 00:46:03
Postat av: Carro

Okej vad bra att Du gjorde mig uppmärksam på detta! :)

2009-05-17 @ 16:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0