Lite kul sådär...

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Ring mig om du vill ;)

2.
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Yo hure läget carro? :) kram

3.
Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Härligt! Ooh va roligt för dig! :P jag ska väl kolla på wipeout sen vet jag inte mer! ^^ puss puss

4.
Vilket sms blev du mest berörd av?
Jag har inte rört varken vin eller champagne :d jag är helt stolt!

5.
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
:) godnatt Sötnos :)

6.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Hejsan ! Har du några planer för ikväll?Eller har du lust och kolla på film med mig? Puss

7.
Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Godmorgon! Hur går det med schemat? Vet du att du jobbar ikväll och söndag hos ..... Ring mig på em. Jag har dubbelbokat dig den 17 maj, vi får lösa det! Kram Louise

8.
Vad vill du höra mest av allt?
Ring emelie på hennes mobil nu! :)

9.
Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Alright, gör så! svara jag inte så är jag i duschen men det är bara att ringa på dörren om jag inte hinner ut, de andra vet att du kommer så det är lugnt :) puss<3

10.
Din romantiska replik?
Promenadsugen eller är du trötter?

11.
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Okej. Det var ju trevligt av honom. :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

det var ju liite kul carro :P

2009-05-13 @ 19:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0