Kul att jag var lika social som en gris. Nöf nöf.

Ja frågan är ju varför i helvete jag skriver ett blogg inlägg nu och sen varför jag ens är vaken?! Joo varför jag gör ett blogg inlägg beror på att jag har en sprängade huvudvärk så min sociala nivå är på att-umgås-med-min-katt-nivå och att jag bara behöver skriva av mig helt enkelt! Sen huvudet  väääärker så in i norden och jag sitter och knaprar ipren som tydligen ska vara den intelligenta värktablett. Jag säger bara det är bäst för dej  iprengubbben!!!

Men iaf idag har jag bara tagit det chill. Jag har pluggat, fixat mig en jättesöt klänning som ska bäras på lördag när jag, sarahnara och emspems ska ut! Det ska bli JÄTTEKUL! Sen har jag beställt studentskivsklänning och ett par skor. Jag vet dock inte om skorna kom med i beställningen, men den som lever får se som man brukar säga! ;)Sen så komen friend hit och kollade på Ballar av holy fucking stååål som är så himla skoj så jag hälften vore nog. Om du inte redan har upptäckt ballar av stål så fortsätt att kolla och för dig som inte har det: sätt på kanal 5 klockan 21.55 på måndagar. Do it!



Jag vet inte vad jag ska göra mer än att jag personligen tycker att JoJo`s version av Beutiful girls är såå grymt mycket skönare än Sean Kingstons! Men 2morrow,  ja då blir det [email protected] för hela slanten. Men jag ska plugga lite dock, men inte mer än nödvändigt! ;) Sov gott om Du inte redan gör det! :) <3

Kommentarer
Postat av: fanny

hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0