Knivsta...

the not capital of sweden. Det är otroligt bra väder! Jag.Fullkomligt.Älskar.Det! Dagen kommer att vara lugn. Sarah D. kommer hit och hämtar mina brorsor som ska till Sthlm för att spendera helgen hos min morfar och morbror. Jag ska jobba kväll. 15.45--->23.00 så inge party där inte! När jag kommer hem blir det väl sniffa kudden och spana in ögonlockens insida! Men nu drar Dennis i mig och vill antagligen äta lunch?! Åhh förresten köpte två jättefina längre linnen i onsdags. Ryggen är täckt av tygblommor och den är bara fin. Jag var tvungen att ha den i olika färger så så blev det! Sen på måndag kommer min order from www.nelly.com. Läängtar.

Ha en bra dag och ta vara på solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0