Kexchoklad och ex.

Jag har precis tryckt i mig en påse med små kexchoklad och väntar nu på att min mami ska komma hem! Gårdagen tillbringade jag med att bli helt 100% återställd från den sista april. Jag och sarah tog en lång walk och avslutade den med Panorama. Sen jobbade jag och kom hem vid tolv. Somnade.

Imorse vaknade jag halv elva. Jag började jobba på flitiga klockan tio. Det var bara upp och klä på sig och springa till jobbet. Min chef brydde sig inte så mycket, men hennes fråga när jag kom var: "Blev det livat igår?" Då ska jag förklara att jag har jobbat, gått hem, somnat, vaknat typ elva timmar senare och är fortfarande dödstrött! Kul. Sen var det en kund som sa: " Är det inte du som är Carro?" Jag svarade lite nervöst: " Ehh, jo det är jag". Hon säger:" Jo för jag är tsm med din mammas ex." Mitt svar blev kort och gott: "Jaha okej trevligt!". Sen tog jag ut min  fikarast. Den kändes välbehövd.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0