Fredag 090509

Ohhh jag säger bara it has been a wonderful day! Jag och mami åt frukost tillsammans och sen drog jag till jobbet. Där jag fick ett par jättefina bestick från Gense värde 2099:- och en chocolate fondue fountain värde 599:-. Jag och the chocolate fountain är så hårt bästa vänner nu! Sen så träffade jag Lena och jag ska dit på fika imorgon, mums. Sen kom Sofia in och nu ska jag tydligen på bröllop. Riktigt kul ska det bli! Det är ju roligt att det går bra för några iaf! ;)

Kvällen kommer att bestå av: Fanny kommer om typ 5 sekunder och då ska vi laga mat tillsammans. Sen blir det bio med Fanny och kanske Lydia. Bio eller hemma filmkväll! Det kommer att bli en riktigt trevlig kväll iaf! :) Ha det niice puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0