Fjärilar i magen.

Jag kan säga att jag har fjärilar i magen för jag-är-så-sjukt-glad-och-jag-kommer-ha-en-skööön-sommar! Jag ska med största sannolikhet till London den 6 juni dagen efter min student. Jag och x kommer att tillbringa 3-4 dagar där. Riktigt nice! :)  Sen så känns allt okej. Jag tänker inte lägga ner mer tid och energi på onödiga saker som jag inte kan förändra! Jag är börjat att läsa två helt underbara böcker. 1) "De tio största misstagen smarta människor gör". Den handlar om misstag som man gör i det vardagliga livet. Så det är lite som en guide/vägledare i vardagen. 2)"Sluta att jämföra dej med andra". Det känns som att titeln säger vad den handlar om. ;) Det är iallafall riktigt bra böcker!

Dagen började med att jag babysittade åt Dennis my littlebrother. Sen åt jag x och dennis lunch tsm. Och nu sitter jag och pratar med ems pems och  ska snart dra till en kompis! :) Ha en  3evlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha carro jag läser också den bokenXDXD den första 10 misstag smarta människor gör:P

2009-05-06 @ 21:47:53
Postat av: Fanny

haha carro jag läser också den bokenXDXD den första 10 misstag smarta människor gör:P

2009-05-06 @ 21:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0