I-cant-get-over.

Tjeeeena! Hoppas allt är bra, fötterna ner och huvudet upp!

Imorse vaknade jag av att C ringde och sa att nu är det nog dags att gå upp. Varför hon gjorde det beror på att jag nästan aldrig missar ett möte eller en tid som jag ska passa! När det är med henne iaf.... ;) Och det hade ju jag nu gjort så jag tsm med henne ställde in mötet och somnade om. När jag vaknade stod mitt hår åt 562 olika håll. Ja det är möjligt det är sedan vid lunchtid idag bevisat! Man kunde gömma sig under mina påsar under ögonen. Jag såg alltså ut som ett par riktgt svåra år. Gulfkrig, världskrig you name it!

Jag ryckte upp mig och käkade thai med en god vän. Det var riktigt trevligt. När jag kom hem hade jag fått mitt efterlängtade paket. Fast man vet vad som är i paketet blir man det där lilla barnet där ögonen blir lika stora som tennisbollar och man tror fortfarande att det är tomten som kommer. Inte drunkendoolittle farbrorn som har klämt i sig i den alldeles för tränga pälsrocken och satt masken från ica för 29.90:- på sned. När jag öppnade paket var det där. Mitt ballerina par, mina asläckra högklackade, min studentskivsklänning och min heidi klum tee. Me lajkeelike. Man skulle vilja sätta på sig allt på en och samma gång, men det funkar juh inte riktigt. Tyvärr! Från plastförpackningar och kläder drog jag till jobbet. "Im working foooour tooo tweeeeelvee".  Efter jobbet drog jag och x på en låångpromenad. Det var riktigt skönt att gå och prata av sig. Någon som förstod...




"Sometimes love comes around"

Kommentarer
Postat av: X

Snarare tsunamikatastrofen ^^ Nä förlåt. Har bara en sak att säga:



Skaffa cab!

2009-05-15 @ 03:35:58
URL: http://X

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0