Chillar.

GUUUD VAD ÄNGLAR OCH DEMONER VAR BRA! Jag hade lite problem med da Vinci koden. Det beror troligtvis på att jag kollade på den råbakis och det är ju ganska mycket tänk i den filmen. Vad har vi lärt oss av detta? Jo att man kollar på seriösa filmer nykter och körklar och oseriösa" filmer när man är bakis och vill roas.

Nu har jag iaf kommit hem och sitter och läser nya vecko revyn och dricker söders höjder te som ger rysningar av olika anledningar. Två av dom är att är att jag inte är rätt person att fråga om bra minnen gällande söder. Sen är det ett riktigt gott te! Ha en trevlig kväll! Puss.

Pssst! Dagens kommentar fälldes av en brud på stationen. Såhär lät den: "Jag svär på din mamma jag ska kn***a hela din släkt!" Jag säger jobbigt läge om det är en stor släkt! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha riktigt jobbigt om de e stor släkt!

2009-05-15 @ 22:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0