Carros mamma gästboggar..

Jag har fått äran att göra ett litet gästspel på Carros blogg... Så frågan är då vad jag ska skriva om? Ska jag skriva om pinsamma saker som Carro har gjort? Eller ska jag skriva några rader om hur fantastisk hon är? Eller ska jag skriva om hur hon var när hon var liten?

Jag tror att jag bestämmer mig för att skriva om hur hon var som liten.

Caroline var en flicka som ville göra allting själv. Man fick absolut inte hjälpa till med någonting. "-Kan själv!!" sa hon alltid. Hon var därmed också väldigt bestämd. När man skulle knyta hennes skosnören skulle rosetterna stå exakt rätt ut åt varsit håll! Annars blev hon jättesur... Caroline var en väldigt kreativ flicka. När hon gick på dagis låg det 20-30 teckningar på hennes hylla varje dag jag kom och hämtade henne. Jag kunde omöjligt spara på alla dessa högar med teckningar så ibland fick jag slänga lite. Det hände att hon då hittade dem i papperskorgen och då frågade hon mig argt vad hennes teckningar gjorde där... Då fick jag låtsas som om jag inte hade en aaaaning om hur de hade hamnat där. Så fick jag låtsas bli arg på den som hade lagt dem där (fastän det bara var hon och jag som bodde därhemma). Åsså plockade vi upp dem från papperskorgen och sen var hon såå nöjd igen.

Det var liiiite om hur hon var, min Caroline. Vi får väl se om jag får komma tillbaka någongång och berätta vidare. Det är nog tveksamt efter det här inlägget.../ Mamma Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0