We live and we learn.

Nu har jag legat ute i solen ett tag och man börjar sakta men säkert få lite färg! Fast jag känner att jag inte har tålamodet att ligga på en filt och bara vänta... Det är jättemysigt i fem minuter men jag känner hur det bara kliar i fingrarna efter att få något att göra. Så jag började att skriva packlista till Frankrike (Taizè). När det var klart planerade jag min vecka och när det var klart gick jag in.

Jag har kommit på en jävligt bra grej. Jag tappar alltid bort mina saker. MIna nycklar, min telefon och plånboken går upp i rök. Dom tappas inte bara bort. Min pappa satte upp en spik i väggen som var ämnad för min nyckelknippa. Det fungerar inte. Jag köpte ett snyggt fat som allt viktigt skulle ligga på. Det funkade i en vecka. Så nu ska jag skaffa nyckelband i mängder och fästa allt viktigt i dom och hänga fast dom över huvudet. Eller har någon något bättre förslag?! ♥


Kommentarer
Postat av: Happy Feet - sällskap

Hihi du och dina listor. Hm vad sägs om att sätta en radiosändare på alla viktiga saker?

2009-07-02 @ 12:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0