Im in love with life.

Please don`t stop the music! I`m in love with life!

Nyss hemkommen och jag känner mig så otroligt nöjd med tillvaron. Trots att man är nybakad student, knegar för att få ihop pengar så funkar det bra. Jag åkte in till stan strosade runt och spanade in affärerna. Jag shoppar bäst saker när jag är själv. Då tänker man bara på det man själv tycker är snyggt och det man själv gillar. Det är så lätt att påverkas av vännen bredvid, det är iaf så det är för mig. Ni kanske redan är duktiga på att gå efter erat tyck och tänk?! Jag är iaf inte där än... När jag strosade runt på stan hittade jag två par skor med stort S. Det var två par gladiatorsandeler. Bild kommer imorgon. Jag är sjukt nöööjd! :D

Efter att jag fyndade på stan mötte jag upp Emeliiie och vi gjorde sällskap till Fannys moster som vi skulle fika och fira födelsedagsbarnet hos. Det var riktigt trevligt! Jag blev nöjd med Fannys present. Jag ringde fannys och ställde ett par mycket udda par frågor: Tåg eller buss. eller färja. Gröna Lund eller Allsång på skansen. Sol eller regn. Helg eller vardag. Sockervadd eller popcorn. (Det som är tjockmarkerat är det fanny svarade) Så det Fanny fick av mig var alltså: En solig helgdag ska jag och Fanny ta tåget till Stockholm. Sen ska vi till Gröna Lund där vi ska åka och ha kul och det ska ätas popcorn. Så hon valde liksom sin present utan att hon visste det! Haha.

När jag hade varit med hos Fanny ett tag åkte jag vidare för att träffa Bellander som jag inte har umgåtts med så mycket på sista tiden vilket man har saknat! Så vi drog och käkade på Jalla där vi mötte Lina så nu har vi typ kirrat VIPtickets på teatern på lördag eller om det var fredag. Jag håller tummarna! Sen gick vi och kollade på "Flickvänner från förr". Så jävla bra film. Den rekomenderas varmt brudar! Take care! ♥


Kommentarer
Postat av: fanny

<3

2009-06-10 @ 22:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0