Jag hittade den.

Jag hittade telefonen...
Det var väl lika bra att man tappade bort den ett tag antar jag. Äh, men iaf igår var det Mickans 18-årsfest. Riktigt roligt! Kom hem för typ en timme sen och kan verkligen inte sova. Suck. Även om jag är helt slut i hela kroppen. Pratade precis med jobbet och kollade om jag jobbade idag, vilket jag trodde! Men det gjorde jag INTE! Jag älskar mitt extraknäck, men idag känner jag bara att jag ska äta en jääävligt stor pizza med min vän J och kolla på ett par riktiga cheesyyyfilmer.  (kärlek på menyn, pretty woman, 27 dresses). Jag känner att det är på den nivån jag ligger. Jag klarar inget mer avancerat än det.
 Förresten så har jag tydligen lovat att städa hela lägenheten, inte för att den är så stor, men ändå?! Jag ska förhandla med mami och om hon inte går med på att jag ska få städa imorgon tänker jag säga att jag inte hittade dammsugaren eller skurhinken! Rebeliskt eller vad? ;) Duschen kallar! Love.

Kommentarer
Postat av: Michan (GK) haha

haha vi8lken tur att vi hitta den!!! jasså så du har också blog.. fin!!! :) tack för att du kom! det var skittrevligt :)

2009-06-17 @ 17:42:21
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0