Tal till nationen.

Jag kollade på Magnus Betnèrs "Tal till nationen" igår kväll och jag satt och skrattade konstant i 1 timme! Jag gillar Magnus tal eller vad man ska kalla det när han pratar om systemet och staten. (det är riktigt sköna argument!)
 

Men om man lämnar Magnus Betnèr och går över till att det är tisdag och man har 5 dagar kvar av veckan att njuta av!
Underbaart!
Idag blir det att åka in till stan och handla skor. Jag har aldrig varit en skoperson, men nu känner jag hur jag börjar att dras med i skoälskarklubben. Sen fyller FANNYHONEY 18! GRATTTTIIIS! ♥ Så jag kommer åka och fira henne. Sen ska jag och Belllander dra och spana in någon biofilm. Bellis funderar på HMTM men jag är lite osäker ;) Låtarna i den är iaf bra! Det här kommer att bli en bra dag! Jag älskar mina vänner!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

skön han è!

2009-06-09 @ 15:27:29
Postat av: Fanny

åh tack så mcyekt carrohoney! love you too<3

2009-06-09 @ 23:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0