OneTwoThreeFour.

Nu är det sommar på riktigt hörrni! Sen sist jag skrev har jag:

Träffat Aya, Fanny och Anna.
Handlat en APAsnygg väska.
Shoppat ett par jeansshorts.
Kirrat ett platt hett silvrigt brett armband.
Tjackat en riktigt fräsch tee.
Varit på auktion med mormor och Carina. Rikitgt trevligt. Kul att min mormor köpte upp halva auktionen kändes det som. Hela deras bigga bil var full.
Haft en mobilfrihelg.
Varit ute i Sthlms skärgård.
Ätit på mitt älskade Freja. Det är en båt i Nynäshamn och dom är så jävla god plankstek så ni anar inte!
Tagit massor med bilder som kommer upp så fort jag kommer hem.
Solat och blivit lite brun iaf.
Ätit jordgubbar och glass i mängder.
√ Hittat tre nya favoritlåtar. Om jag måste välja någon av dessa är det Love lockdown med LFMAO. Som kommer här:



Pitbull - I know you want me.



Jordin Sparks - One step at a time.



LMFAO - Love lockdown (remix)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohh du gillar också den där med Pitbull! :D

2009-06-30 @ 10:34:58
Postat av: Jennifer

Ohh du gillar också den där med Pitbull! :D

2009-06-30 @ 10:35:40
Postat av: julia.

åh! jag vill ha tillbaka det fina sommarvädret!

2009-07-10 @ 21:50:17
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0