One step at a time...

...Theres no need to run. Det är det verkligen inte, för nu är carro sjukskriven i 1 VECKA, Så jävla onödigt och tråkigt. Jag älskar att jobba (nästan alltid iaf) och jag skulle få jobba själv på Flitiga och jobba roliga pass. Men å andra sidan ska det bli skönt att vila upp sig! Och vart gör man inte det bäst om inte hos mormor och morfar?! Så efter att ha blivit utskriven idag så ska jag vila vila och vila. Sen ska jag åka tillbaks imorgon till Akkis för att säkert få träffa the Sadist doktor igen och säkert få göra samma sak en tredje gång. Då tänker jag springa där ifrån. Fast jag gillade sköterskorna. Fantastiska. Urgulliga. Men efter mitt akkisbesök drar jag som sagt till mormor och morfar och vi ska åka ut i stockholms skärgård och det ska tydligen bli TOPPENVÄDER! Jag älskar båtlivet och jag kommer bara att ta det så lugnt och njuta och jobba på att bli frisk!

Förresten Knifetown is going to get en egen kina och japansk resturang! Öppnar den 2 juli och första dagen är det 10% på det man beställer! Gissa vart ni kommer hitta mig den 2 juli mellan 11 och 22? Haha.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Carro! Alltså jag tycker nästan det är jätterbra att du får vila upp dig en vecka utan jobb alls! jag vill gärna träffa dig during this time if you have time älskling:D

2009-06-25 @ 22:47:17
Postat av: Carro

Off course baby. Jag har inte kunnat svara på ditt/dina sms eftersom att jag är så dum att min mobil ligger någonstanns i min lägenhet och är på ljudllös! Smart av mig eller vad? Jag ringer dej så fgort jag hittar den ;)

2009-06-25 @ 22:52:48
URL: http://smarum.blogg.se/
Postat av: fanny

ingen fara carro:P:P jag som är dålig på att svara i telefon::P:P:P:P puss

2009-06-26 @ 20:04:09
Postat av: carro

Men skojja inte! Du skulle ju kirra ett nyckelband och jag ska kirra ett till dej också. Haha.

2009-06-26 @ 22:05:57
URL: http://smarum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0