Ojojojoj

Jag vill börja med att skriva att: Jag är sååå grymt besviken på Er två! Get a grip.

Nu sitter jag helt slut efter en 10 timmars arbetsdag med fotbad och ansiktsmask och mjukiskläder. På jobb 1 (dvs ass.)  var vi i Sigtuna, gick strandpromenaden, åt glass, åt lunch, jag träffade en av brudarna som jag åkte till Åre med och allt ägde rum utomhus i det underbara vädret. Sen efter jobb 1 gick jag till jobb 2 (dvs Flitiga). Där var det inte lika lugnt. Min chef har bestämt sig för att rensa ut HELA affären och alla som har varit inne på Flitiga Fingrar vet att det inte är ordning och reda löning på fredag!

Ähhh nu måste jag kila och handla och sätta på mig vettiga kläder! ;) Kärlek.



Kommentarer
Postat av: Joven

Yo! Skulle behöva pajformen till helgen :) var pajen god förresten?

2009-06-23 @ 01:30:41
URL: http://joven.blogg.se/
Postat av: julia.

vad duktig du är som jobbar så mkt!

2009-06-23 @ 08:36:53
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0