Midsommarafton.

Nu sitter jag nyvaken, men ändå inte. Jag gick upp med tuppen. Jobbade. Åt VÄRSTA frukosten hos Lydia, med Lydia och Amanda. Nybakta scones med massor med olika pålägg att välja bland, en kopp te och lite annat smått. Och jättefint sällskap kan en midsommar börja bättre?! :) Jag ska lägga upp bilderna när jag får låna Lydias minneskort. Haha.

Jag gick hem åt midsommarlunch med Lisa och Mami. Mycket trevligt. Eftersom Lisa är vegetarian blev det ett vegetariskt midsommar bord, men det var lika gott det. Sen efter mat och efterrätt (jag hann inte äta efterrätt eftersom jag slocknade i min säng) gick jag och lade mig. Vaknade för typ en kvart sen och ska nu hoppa in i duschen för att fixa till mig så gott det går. När det är klappat och klart ska jag bege mig till jobbet. Jobba i 8 timmar. Sen ska jag vara med en mycket god vän till mig. Filmtime och bara ta det riktigt chill. Det var andra planer förrut. Filmkväll med Lydia, Amanda och Olivia eller Öregrund med Bellande. Fast som sagt jag ska jobba imorgon bitti och behver vara på topp. Så jag har bestämt mig för att ha en:

Alkoholfri
Chill
Hemmakväll
• Med en nära vän
• At my place.

Puss och kram! Ha en UNDERBAR midsommarafton. PS. Don`t forget....Varannan vatten. ;) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0