Klädångest.

Nu har jag rivit ut ALLA mina kläder över hela mitt jävla rum. Och jag vet inte vad jag ska ha på mig. KUL. Snart kommer jag ta en svart 50 liters säck och dra den över huvudet och säga jag trodde det var maskerad! :O Men det är det ju inte det, utan det är en 18 års fest och då ska man väl vara lite finare klädd?! Men jag och Sarah kommer komma lite senare eftersom Sarah är seriös och jobbar idag och då lär väl nästan alla vara lite lagom runda under fötterna så dom kommer ändå ingen uppskatta det man dragit på sig och stått och valt i x antal timmar....Ah skit samma jag får hitta på något som matchar min snygga bula i pannan! Det blir en enkel match!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0