Jag vill gå och lägga mig igen.

Idag kommer jag att somna så gott. Jag lääängtar tills jag bara får gå och lägga mig igen! För det är dagen innan studenten och det är en hel del som ska fixas! Nu ska jag först äta frukost, läkarbesök, åka in till i uppsala och handla lunch åt mig och KSK och sen dra hem och äta hos henne och fixa lite saker där. Sen ska jag kolla lite med the peoples som kommer imorgon. Prata med förrådskillen, men först ska jag fixa nyckel... hmmm....handla en grej till min klänning är liiiite för stor. Jobba 14-17. Help my mami med förberedelserna inför imorgon. Flytta möbler. Mormor och morfar kommer. Planering med A.S. Checka med Bellan om morgondagen! Sen ska jag till dubbel J18. Nu måste jag gå och gör mig iordning annars kommer jag att bli sen...som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0