Jag ska gifta mig.

Just nu sitter jag och planerar mitt bröllop. Vilken tårta, vart det ska vara, klänning, dekorationer etc. Det blir skitbra och jag kan inte släppa det! Det är såå jävla roligt...The sims alltså. Olivia har chackat prylpaket till sims 2 och jag var bara tvungen att testa det. HAHA. Jag undrar vad grejen med the sims är egentligen?! Är det viljan att styra någon annans liv?Längtan efter att flytta hemifrån? Man kan fuska och köpa vad man vill och göra det "perfekta" hemmet? Vad är det som gör att man inte kan sluta spela det liksom?

Grill hos Lydia igår. Rikitgt mysigt! Det är så härligt att man kan sitta ute med en filt runt om sig och bara snacka massa gojja. Det var dumt egentligen av mig att dra iväg i 4 timmar eftersom jag inte mådde bra och mår därför sämre idag. Men som man bäddar får man ligga sägs det ju... Puss!



Kommentarer
Postat av: O:et in da knifetown

hahahaha det var riktgit roligt carro. Där fick du till den riktigt ordentligt. x) Puss

2009-06-18 @ 16:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0