It is what it is...

...Jag är ruskigt förskyld.
...Ska jobba mån-sön.
...Har legat död på soffan och druckit litervis med te.
...Fått UNDERBAR städhjälp av Karolin, Emelie och Fanny!♥
...Träffade Lydia och gick promenad med henne.
...Har tittat på två filmer och 4 avsnitt av "Mommas Boys"
...Blivit lite mer förkyld.
...Letat efter mina nycklar och inte hittat dom. Som vanligt.
...Läst alla bloggar känns det som.
...Duschat och gått och lagt mig igen, sen dragit på mig kleeeder och sen gått och handlat middag. Middagen: icas alkoholfria päron cider och en påse risen.
...Fått ett väldigt oväntat mejl som trots omständigheterna uppskattades!
...Och mått jääävligt gött i själen! Detvar en rikitg recovery dag och det behöves efter allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0