Hangover is my name baby.

Kul att när jag vaknade imorse/lunchtime ville jag bara lägga mig under en sten och dööö! Sjukt seg och huvudet och jag var inte riktigt på samma nivå om jag säger så... Men efter min dusch precis är man på topp igen... nästan iaf.

Gårdagen hahah säger jag bara. Det var BF3ABC`s skiva was pretty awsome. Eller? Förrutom strul, ingen förrätt, för mycket alkohol så var det riktigt kul när allt klaffade! Alla 4 brudar (jag, emelie, sarah och amanda) drog en taxi hem, fast vi gjorde ett snabbt pitstop på statoil där jag bjöd taxichaffören på korv med bröd. Haha.

Dagen är upplagd på så vis att det är skiva ikväll på Göteborgs nation. FANNYS SKIVA! Woho jag får se om jag orkar, men det vore nice. Förresten min studentklänning kom nyss. Satt helt okej tack och lov! Blev lite nervös där ett tag...

Ha en toppendag och njut av det ganska fina vädret och jag hörde rykten igår om att Voices konsert var jättebra! Bra jobbat! ♥


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0