Dagens à la Carro...

...Första sms in: Kom ikväll :) klockan fem det blir knyt
...Första sms ut: Haha men kul att du har bytt nummer! :P vad sysslar du med då?
...Första samtal in: Min mamma
...Första samtal ut: L. R.
...Kommentar: Hello. Hörde att du inte skulle med till Taize för att du blivit sjuk! Vad har hänt egentligen?!
...2 do: Knyt, äta ute med mamma och ta mitt pack och sticka fr. Sthlm to: Knivsta.
...Skämt: Vad säger du när du får syn på en drunknande Engelskman som ropar "Help, help!" ?
Här har vi en som talar flytande Engelska!
...Glada: Jag ska få träffa girlsen igen.
...Abstinens: Cupidosallad.
...Woho: Carro och en person som jag har saknat allot ska ses innan frankrike.Eller direkt efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0