Maskeeerad.

Halloj i stugan! Haft en bra dag? Hoppas såååå!

Imorse när jag vaknade kan jag ju inte säga att man var så jävla kaxiig. Vi (jag, sarah, mikaela) var på maskerad/fest/jag-vet-inte-riktigt-vad-jag-ska-kalla-det och det var trevligt. Man fick träffa lite gammalt och lite nytt folk! Vi tog en taxi hem från "Anusgatan" som taxisamordnaren trodde att vägen hette. Gjorde ett pitstop på Donken och satt och goffade lägst bak i taxiiin. Så jävla gott. Man hade sitt halleluljamoment där runt ettiden någonstanns en bit hemmifrån...

När man hade pinnat upp och tagit bort sminket som var utanför och allmänt ryckt upp sig. Tog jag tågen till Sthlm och blev hämtad och åkte till Värmland. Så nu sitter jag med en irish i handen och med ett leende på läpparna och ska snart gå och knyta mig. Puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0