Svensk sommar.

Godmiddag!

Gårdagen tillbringade jag med att kirra en hel del nya saker till min garderob! Woho. Sen fixade jag mitt hår Jag  är riktigt nöjd! Det var kusinerna och pantertanterna som stormade Bergvik i Värmland. ;) Sen gick vi ut och åt hela gänget på 16 pers. libanesiskt riktigt gott. Det var något nytt för mig, men det visade sig gå hem hos allihopa! Sen åkte vi tillbaks till stugan där allihopa lekte den fantastiska leken...: "Chip och Chibong". Vi skratta så vi grät!

Sen idag var vi lite seriösa och lekte skogsmullar och i det ingick b.la grilla korv och walk til you drop... Så jag somnade i bilen och efter det var det bara att käka på den lokala pizzerian med alla. Så nu är jag helt slut, men ska ta och göra mig iordning till tänderna och gå ut med the partygals! :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0