Du får göra som du vill.

Jag vaknade av väckarklockssignalens "ljuva ton" klockan 05.00 imorse. Morfar skjutsade mig till Karlstad tågstation och där mötte jag Peter Siepen. Han vandrade där på tågstationen med sin marinaktigahatt, spetsiga skor, slimmade byxor och någon udda jacka som enligt honom säkert kallas fashion. Jag satte mig på tåget och åkte iväg. Bort från släkten och hem till jobb och familj.

Jag började klockan 10 och där var jag i tid. Tack och lov. Så nu sitter jag med väskorna och påsarna vid benen, mjukisbyxorna åkte på och jag vill bara gå och lägga mig under en sten. Fast det kan jag inte riktigt för min lunch är slut om 15 minuter och då är det omskyltning på schemat. Woho. Not. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0