Yes.Yes.Yes.

Ohh yes yes yessss! Spana in vädret? Sunshine.

I måndags jobbade och sen var jag med Elin som jag inte har träffat på hur länge som helst! Det var jättetrevligt och vi spelade alfapet, drack te och åt kakor medans vi snackade och tittade på friidrotts-VM. Sen igår jobbade jag, blidde en spontan powerwalk med Lydiawww sen så var jag på möte inför kyrkovalet.

Men idag friends är det jogga med Mikaela om en stund. Hurtbullarna intar stan. Sen ska jag få träffa O som jag inte har träffat på hela sommaren! Det ska bli mycket roligt. Jag har saknat henne! :) Puss! PS. Ha en toppendag och ta hand om dig! DS.


Kommentarer
Postat av: Leo K. Jarlsson

Hoppas du har det bra :)

2009-09-10 @ 05:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0