Mitt mamma är inte helt sann idag.

När jag kom hem igår var inte min mamma den lyckligaste mamman i stan och det kan jag ju förstå för hon har sina reasons. Men spana in denna som låg och väntade på en när man kom hem:

Regler:

Städat och fint på rummet.
Tvätta en gång i veckan och ta hand om tvätten direkt när den är klar.
Ojämn vecka, dammsuga och skura hall,kök och vardagsrum.
Sköta disken på måndagar
Städa badrum på torsdagar.

Ej genomförda uppgifter BÖTER 200:-
Nr 3 500:- i BÖTER.

Detta krävs att omförhandlas. Och nu tror hon att jag håller på med droger. Kan det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dags att flytta hemifrån…

2009-08-11 @ 07:20:31
Postat av: Carro

Men skojja inte

2009-08-11 @ 20:05:56
Postat av: Anonym

Flytta hemifrån eller hjälpa till med städning och sånt...det är bara att välja. Så länge du bor där så är det självklart att du ska hjälpa till. Dessutom var det inte snällt skrivet om din mamma, var glad och tacksam över att du har en!

2009-08-11 @ 20:48:55
Postat av: glad att du har en ?

som jag sagt tidigare carro... att flytta hemifrån kanske inte är en dum idé, ja menar du klarar dig uppenbarligen rätt bra på egen hand... kanske är bäst så? många kramar från den kommande halmstadstudenten , ps kommer sakna dig

2009-08-12 @ 01:52:20
URL: http://kommande.halmstadstudent.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0