Sumerus sumarus.

Jag åkte hem ifrån Emelajj på fredagsmorgonen gick runt i Väsby centrum och spanade in affärerna. Jag spenderade lite money på en tunika och en tee. Sen åkte jag hem till Knifetown och käkade lunch och frulle med Joel. När det var klart så hjälpte jag till att beställa tyger till affären där jag jobbar och sen packade jag ihop och drog till Aspnäs.

När jag och Mikaela kom dit började leka ledare för hela slanten...nee inte riktigt vi började med att kikkka as i volleyboll ;) Det var iaf en rikitgt rolig helg med bra konfaungar och bra prellar och bra ledare. Fem av fem toasters.

När jag kom hem drog jag och Crille ut på tiden och rätt var det var så var det dags att åka in på grillkväll i stadsparken. Det var trevliga människor. Puss ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0