Ring ring bara du slog en signal.

Nu sitter jag med laptopen i högsta hugg och spanar in desperate housewifes. Riktigt skönt. Men kul att man är en nörd när man sitter och kollar på tv, smsar, bloggar och pratar med Fanny i telefonen! Tur att man är tjej och kan göra flera saker samtidigt! ;) Jag och Fanny åt middag på Jalla! Riktigt gott, men jag känner att jag inte är hälsosamast i stan!
Så därför imorgon mina vänner börjar jag mitt hurtbulle liv! Yeepiii!
 

Igår gjorde jag ett par fynd i Väsby: Kavaj, tröja, lite småsaker och underkläder. Dagens fynd blev: tshirt, jeans och en parfymoch sen lite annat som är sånna där s.k  "bra-att-ha-saker".

Sen imorgon är det ju skola. Ska bli riktigt nice, men är inte så taggad på allla läxorna....dock. Men men ha en trevlig kväll och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Fanny

:):):)

2009-04-29 @ 00:36:45
Postat av: Danne

ja som har svårt att blogga o lyssna på musik samtidigt...

2009-04-29 @ 13:01:07
URL: http://danne82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0