Music maestro.

Jag slutar vara barnvakt om 7minuter. Sköönt. Sen blir det att jumpa in i duschen, packa inför åre eftersom jag kommer att jobba kväll på tis och ons och sen gå i skolan på dagarna.  Vad ska man packa ner egentligen? Är det jättekallt där eller? Det slutar väl med att man har med sig halva rummet som vanligt! ;) Jag ska börja fila på min uppsats också...Sen ska jag lämna stadsbussbiljetter till the lady on högåsen. Sen fick jag höra denna låt som Miley Cyrus sjunger, riktigt fin tycker jag iaf. ;)




Jag förstår inte hur man kan leva utan musik?! Det finns musik för alla sinnesstämningar. Är du taggad för partaj lyssnar man inte på Tommy Körbergs "Stad i ljus" kanske utan då är det Lady Gaga eller någon. Är du arg eller bitter på någon lyssnar du nog inte på " Att älska dej" utan då är det nog " 7 things i hate about you". Eller?
Jag vet iaf att jag inte skulle klara mig utan musik! Jag skulle ju överleva, men mitt namn skulle bli bitterf***a på heltid!

Jag kollade på "Djävulen bär prada" med J förresten. Den är så himla bra! I love it really muchoo! Jag vet inte om mitt sällskap gillade den lika mycket dock...

Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0