Jag vill ha 25 timmar på dygnet eller en xtra dag.

Hjälp jag är med i en japansk tvshow! Har ni sett den? Så jädra kul! :D
Kan inte Ni känna att dygnets 24 timmar inte helt och hållet räcker till?! Så känner jag just nu med student,jobb,läxor,kompisar,skola som ska hinnas med och sen ska man sova 8 timmar per natt!

Idag är jag hyfsta ok, förkylningen är snart veck (i hope). På schemat idag är det en del och jag fattar inte riktigt hur jag ska hinna innan klockan två...
1)Packa
2) Hämta min lillebror i skolan.
3) Springa till Flitiga Fingers och fråga om jag får ledigt nästa helg eftersom jag ska till Åre då! ;) Jag säger här ska vi smöra in oss! Någon som kanske vill jobba nästa lördag? (A)
4) Städa mitt rum, det ser ut som att 3:e världskriget har haft det stora slaget i mitt rum!
5) Träffa Kristina S.K.
6)Leta reda på min extra nyckel som är på något logiskt ställe som jag inte riktigt har kommit på än!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk på att det är kvaliteten på sömnen som är viktig - inte längden ;)

2009-04-18 @ 15:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0