Huvudvärk i Molkom.

Imorse vaknade jag ruskigt förkyld och med en dånande huvudvärk! Sköljde ner det med en ipren och sen var det bra! ;)
Sen har jag kommit till insikt, vill tror jag iaf... Jag är nog kär. Eller så är jag det inte. Hur vet man det egentligen? Kul att jag gör mig själv ännu mer förvirrad!

Men iaf så är jag så sjukt taggad på Åre så jag drömmer till och med om skidor! Illa.
Om en stund ska vi äta och min morbrors gäster/släktingar/vänner kommer! Jag säger bara vädret är fantastikt och vi ska grilla. Niice babes!
Imorgon blir det hemfärd och jag kan säga att Knivsta känns som Stockholm efter en helg i Molkom. Molkom har typ 200 inv. det i sig är nog en överdrift. Centrum här är en konsum butik som ligger 2 km bort och det är ca. 100 kvm litet/stort. Välj själv... ;) Fast det är absolut ingen stress här. Fantastiskt!
Nu blir det att vara social, maten kallar! Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka paralleller.;) Knivsta sóm stockholm. Haha :P

2009-04-18 @ 18:30:57
Postat av: Fanny

krya på dig carolins:)

2009-04-18 @ 23:25:57
Postat av: me

men ofta du inte vet om du är kär eller inte? ;)

2009-04-19 @ 10:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0