Helgen med en touch av olika saker.

Vilket fantastiskt väder det har varit i helgen! Im digging it! ;)

Min helg har varit så soft så Ni anar inte! Helgen och påsklovet började ju i fredags. Jag mådde mycket bättre så jag bestämde mig för att vara social och åkte till Väsby för att träffa fröken Ems! Vi gick runt lite och jag köpte en telefon. Jag säger stackars den när man är lite smått rund under fötterna. Man kommer ju inte ens att kunna komma in i den. Stabiiilt!
Sen var det attt sticka till jobbet.

Min lördag var underbar! Först gick jag till som var såå skönt. Väl på jobbet fick jag en ny superstyleish klocka! Jag och Anita åt wienerbröd ute i solen. Jättemysigt. Efter jobbet gick jag till form för att träffa Ulrika som skulle berätta för mig om Noni. Det var väldigt intressant. Om den där Noni frukten funkar så bra som alla säger borde ALLA syssla med den! Alla skulle gå runt som vandrande Anna Skippers på korståg mot onyttigheterna efter en vecka med denna juice! ;)
Efter mötet med Ulrika blev det dags för tacos! Gott. Sen åkte jag med Sarah och Mikaela till Märsta. För att ta del av Emelies rysslands resa. Vi kollade även igenom bilder från Bryssel och Frankrike. Det var trevligt!

När vi var på väg hem och sitter på tåget kommer det in ett par killar som nog har smakat lite för mycket av farfars hostmedicin om man uttrycker sig såå... Inget mer med det. Men sen kommer det på en kille (jag såg honom inte). Jag visste inte ens att det steg på någon! När jag sitter där känner jag en rent ut av äcklig doft, då säger jag : "Shhiiit vad äckligt det luktar!" Mina vänner jag kan ju säga att jag inte sa det tyst.... Sarah börjar asflabba och jag fattar inte vfr. Men då sitter killen där som steg på...bakom mej! Han var mörk och dt måste ha låtit som värsta rasistiska kommentaren! :S

Och dom som känner mig vet att jag är ALLT annat än rasist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0