Stand up.

Ja påsklovet är ju typ slut nu. Eller det är exakt 60 timmar och 57 minuter tills man sitter i skolbänken igen. Det lockar ju inte någonstanns om jag ska vara helt honest med Er... Jag har gjort en sak som jag är stolt över faktiskt. Jag har stått upp för mig själv. Det låter som den mest självklara saken, men för mig är det inte så. Det är ofta man inte säger det man menar eller vill. T.ex. vill du hitta ta en walk med mej? Du vill verkligen inte, du har inte tid och bara ingen lust. Din hjärna skriiiiker NEEEJ. Men när du svarar lägger du på ett fett leende och säger: ja, gärna. Den grejen jag gjorde nu var inte så laim, men jag kände att jag växte några centimeter och det känns skönt!



Kommentarer
Postat av: fanny

I'm proud of you carro!

2009-04-11 @ 22:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0