Crazylicious.

Hello babes!

Jag hoppas att Eran kväll är bra och jag hoppas att Eran dag har varit bra! :)
Idag var det upp med tuppen. NOT. Men iaf så drog jag till skolan hade EN lektion och det kändes ju pretty onödigt, men det var bra redovisningar som gjorde det värt! Efter lektionen drog jag, Ljungberg och Dellestrand och käkade lunch i stan. Sen var det solning och ett ställe som jag rekomenderar varmt är: Sol (någonting) på skolgatan.

Jag kom hem och plockade upp i mitt rum. Det tar seriöst 5 minuter från att mitt rum är nästan pedantiskt städat till att det ser ut som att en tornado har dragit igenom. Känner någon igen detta fenomen? 
Sen var det  iaf så var det dags för lite O-time och tack för den fina manikyren O! :)

När blev egentligen valborg en "suparhelg"? Var inte det en dag då man skulle sjunga in våren? Men iaf har Ni sett den där sjuuuuka fotreklamen där ett par fötter sjunger: "Fötterna demostrerar, fötterna har fått nog, fötterna vill ha frihet, här i sin egen sko...". Stabiiilt. Förresten mitt hurtbulleliv...Jag säger bara promenad.Sov gott!


Kommentarer
Postat av: O:et

det var så lite!!

2009-05-03 @ 17:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0